از سس قرمز بزرگ برای ثروتمند شدن خود استفاده کنید

انواع مختلفی از سس قرمز برزگ بر اساس مبدأ آنها وجود دارد مانند شاتا از مصر، آوازه از اتیوپی، شیتو از غنا، موممارا از سوریه، گوچوجانگ از کره، سامبال از اندونزی، سالسا پیکانته از مکزیک، سس فلفل اسکاچ بونت از جامائیکا، فلفل خردل سس از ترینیداد، پبره از شیلی و غیره.

هر چیزی با مواد نگهدارنده و افزودنی زیاد برای شما خوب نیست. اگرچه شواهد کافی در مورد عوارض جانبی مثبت سس تند وجود دارد، اما آنها چندان قطعی نیستند.

کپسایسین ماده اصلی مسئول تمام فواید سلامتی سس تند است. همچنین، برخی از افزودنی های خاص مانند سیریراچا، زردچوبه، زیره، روغن زیتون، گشنیز، پیاز و غیره فواید سلامتی دارند. واکنش هر یک از ما به یک چاشنی تند متفاوت است. برای همین به بدن و کام خود گوش دهید.

حقایق تغذیه ای سس داغ
طبق USDA، 100 گرم سس تند خریداری شده در فروشگاه، مقدار مواد مغذی زیر را ارائه می دهد:

کالری: 0 کیلو کالری
پروتئین: 0 گرم
کربوهیدرات: 0 گرم
سدیم: 3400 میلی گرم
چربی: 0 گرم
کلسترول: 0 گرم
از اطلاعات تغذیه ای مشخص است که سس تند هیچ گونه فواید تغذیه ای به غذا اضافه نمی کند. اگر در مقادیر محدود باشد، کالری شماری را نیز افزایش نمی دهد. بنابراین، توجه به این نکته ضروری است که سس تند را نمی توان به عنوان یک چاشنی سالم در نظر گرفت اما سلامتی را مختل نمی کند.

به غذا طعم می بخشد
سس تند طعم تند و لذیذی به غذا می دهد بدون اینکه به تعداد کالری اضافه کند. از داده های تغذیه ای، حتی داشتن 100 گرم سس تند بیش از 6 کالری دریافت نمی کند. با این حال، این به این دلیل است که مواد تشکیل دهنده آن بسیار کم کالری هستند.

می توانید آن را با سالاد کم کالری، ساندویچ، تخم مرغ و … سرو کنید تا یک غذای خوشمزه و بسیار سالم درست کنید. افرادی که از رژیم غذایی کم کربوهیدرات، کتو، وگان، گیاهخواری و سایر رژیم های غذایی خاص پیروی می کنند نگران نباشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.