طراحی یخچال صنعتی تهران ممتاز که نیاز به تمیز کردن ندارد!

تعداد محصولاتی که در فریزرها و یخچال‌های نمایشی تجاری ذخیره می‌کنید، ظرفیت، اندازه و تعداد محفظه‌ها و درب‌ها را برای هر واحد تبرید تجاری تعیین می‌کند.

یخچال صنعتی تهران ممتاز می تواند در فضاهای مختلفی قرار گیرد، بنابراین، پوشش، سبک و مکان کمپرسور بسته به نصب این یخچال ها و فریزرهای تجاری می‌تواند متفاوت باشد.

علاوه بر این، اگر فضای محدودی در طبقه خود دارید یا سلیقه استثنایی خود را برای مشاهده مشتریان خود به نمایش می گذارید، واحدهای تبرید تجاری نیز می توانند روی پیشخوان ها قرار گیرند.

فضای کف همیشه یک چیز با ارزش در هر کسب و کاری است و بنابراین، نیاز به برنامه ریزی دقیق و استفاده کارآمد برای به حداکثر رساندن سود حاصل از فضای موجود دارد.

از این رو، به همان اندازه مهم است که تبرید تجاری را انتخاب کنید تا با چیدمان ساختمان شما مطابقت داشته باشد بدون اینکه فضای زیادی مصرف شود.

انواع کسب و کارها شرایط و الزامات خاصی برای انجام بهتر عملیات خود دارند، بنابراین، یخچال های تجاری دارای گزینه های متفاوتی برای عملکرد بهتر در مناطق دیگر هستند، با گزینه های مختلف برای انواع بازشو، شکل و مدل های ترکیبی.

همچنین می توانید با ترجیح دادن گزینه های زیر، انتخاب مناسب برای کسب و کار خود را بیابید.

واحدهای تبرید تجاری با انواع مختلف قسمت جلویی تولید می شوند، در حالی که درهای کشویی برای فضاهای جمع و جور کارآمدتر هستند و روی یک ریل کار می کنند تا فضایی را در کف اشغال نکنند، درهای لولایی هزینه کمتری دارند و منطقه بارگیری وسیع تری را ارائه می دهند.

همچنین کولرها و فریزرهای تجاری وجود دارند که درب جلویی ندارند تا مشتریان شما بتوانند آن را بگیرند و بروند.

بنابراین سیستم‌های تبرید تجاری معمولاً با محدود کردن هوای سرد داخل، خنک‌سازی داخلی را با سیستم‌های پرده هوا حفظ می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.