یخچال ویترینی خوابیده که فاسد شدن غذا را اطلاع می دهد!

انتخاب یخچال مناسب بسیار مهم است، برای کمک به تصمیم گیری کمی آسان تر، True این راهنمای خرید یخچال را گردآوری کرده است تا به شما کمک کند تفاوت بین انواع مختلف یخچال و اینکه کدام نوع برای کسب و کار و نیازهای شما مناسب تر است را درک کنید.

یخچال ویترینی خوابیده یکی از رایج ترین یخچال های تجاری است، بیشتر به دلیل ظرفیت داخلی آن و اینکه به راحتی در فضاهای تنگ جا می شود.

اگر یک واحد عمودی دو درب را انتخاب کنید، از چندین تن فضا برای نگهداری مواد غذایی لذت خواهید برد.

بسیاری از پایه‌ها، مانند واحد True’s T-series، دارای قفسه‌هایی با روکش PVC هستند که می‌توانند برای به حداکثر رساندن ظرفیت قابل استفاده تنظیم شوند و شما را قادر می‌سازد تا مواد حجیم را به راحتی ذخیره کنید.

با این حال، اگر فقط یک در را انتخاب کنید، همچنان از فضای زیادی برای همه غذاهای تازه خود لذت خواهید برد.

بسیاری از یخچال‌های عمودی با درب شیشه‌ای با مشخصات بالا و نورپردازی داخلی LED چشمگیر نیز در دسترس هستند تا به ایجاد نمایشگرهای خیره‌کننده غذا و نوشیدنی در مناطق رو به رو مشتری کمک کنند.

یخچال های عمودی علاوه بر ظاهر عالی و ذخیره سازی، دسترسی سریع و آسان را در فضای آشپزخانه شلوغ فراهم می کنند.

با توجه به اندازه آنها، پایه های ایستاده را می توان در مقایسه با یخچال و فریزرها نزدیک به قسمت های آماده سازی غذا قرار داد.

یک مدل عمودی بسته به سبک درب شما برای هر دو BOH و FOH عالی است.

یخچال‌های پیش‌خوان معمولاً دور کمر هستند و طوری طراحی شده‌اند که هم فضای سرد زیر پیشخوان و هم فضای با ارزشی را برای آماده‌سازی مواد غذایی روی میز کار در داخل آشپزخانه فراهم کنند.

سطح پیشخوان معمولاً از مواد بادوام مانند فولاد ضد زنگ ساخته می شود و دارای مزیت اضافه ای است که می تواند یک کانتر جامد برای سایر لوازم آشپزخانه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.