استفاده از صابون کرم دار گل سیتو در درمان بیماری های عفونی موثر است

صابون کرم دار گل سیتو تا زمانی که از روش مناسب شستشوی دست استفاده شود، دستان شما را خشک میکند. دلیل آن در شیمی پشت صابون نهفته است.

صابون یک سورفکتانت است، نوعی ترکیب که میسل‌ها را تشکیل می‌دهد (گلوله‌های کوچک مولکول‌های صابون که کثیفی، روغن و میکروب‌ها را می‌گیرند و به دام می‌اندازند). صابون همچنین توانایی حل کردن لیپیدها (چربی ها) را دارد.

چه اتفاقی برای دستان شما می افتد؟ پوست دست نخورده به عنوان یک سد محافظ عمل می کند. قرار گرفتن مکرر در معرض آب و استفاده از صابون‌های روغن‌گیر و الکل خشک‌کننده موجود در ضدعفونی‌کننده‌های دست، ترکیبات چربی سالم در لایه بالایی پوست را کاهش می‌دهد. در نتیجه یک مانع پوستی مختل می شود.

علاوه بر تحریک و ناراحتی دست های خشک، ترک ها و شکستگی های پوست می تواند منجر به افزایش خطر عفونت های سطحی پوست شود. چگونه می توانید با خشکی پوست دست خود مبارزه کنید؟

بازار - رونق مجدد کارگاه صابون سازی در فرانسه

ممکن است در زمان حاضر خشکی دست ها هزینه کمی برای سلامت عمومی به نظر برسد، اما برخی از اقدامات پیشگیرانه وجود دارد که می توانید برای مبارزه با خشکی پوست دنبال کنید. این سه مرحله را هنگام شستن دست ها انجام دهید:

مجرای دارای این خواص، از جمله صابون سنتی، صابون مرطوب کننده، صابون ظرفشویی یا صابون “طبیعی” به همین ترتیب عمل می کند. صابون‌های حاوی مواد مرطوب‌کننده ممکن است کمتر زبر باشند یا برای پوست خشک شوند.

نمونه هایی از این مواد شامل گلیسیرین، سرامیدها و اسید هیالورونیک است. برای کسانی که دوست دارند محصولات طبیعی را انتخاب کنند، به دنبال صابون های حاوی روغن آووکادو، کره شی، روغن نارگیل یا روغن جوجوبا باشید که همچنین مواد مرطوب کننده خوبی هستند.

بسیاری از صابون ها حاوی موادی هستند که می توانند باعث درماتیت تماسی شوند. برای اکثر مردم، این مشکلی نیست، اما مهم است که در نظر داشته باشید که آیا پوست حساس، اگزما، یا سابقه حساسیت به محصولات آرایشی دارید.

محرک های اگزما ممکن است شامل آلرژن ها، استرس و رژیم غذایی باشد. نگه داشتن یک دفترچه یادداشت و ردیابی شعله های آتش می تواند به شناسایی محرک های فردی شما کمک کند.