با سوار شدن بر وسایل بازی پارک سفر رویایی را تجربه کنید

سفر خود را برای تجربه کامل غرب وسایل بازی پارک برنامه ریزی کنید چون در اسلاغارن کارهای زیادی برای انجام دادن با وسایل بازی پارک وجود دارد علاوه بر تمام جاذبه ها، می توانید در شنا کنید یا از مسیر بلک هیل رنجر هم با پرداخت هزینه و هم بسته به در دسترس بودن بالا بروید.

اگر فکر می کنید یک روز خیلی کوتاه است، شب را در کنار وسایل بازی پارک بمانید انتخاب گسترده ای از اقامتگاه های مختلف غرب وحشی وجود دارد هر برنامه‌ای که دارید، می‌توانید غرب وحشی را در تجربه کنید هنی وان‌در اخیراً یک تماس تلفنی ویژه دریافت کرد: به او اجازه داده شد تا بخش‌هایی از پارک فضایی را که اکنون دیگر وجود ندارد در برمن آلمان، تقریباً بدون هیچ هزینه‌ای وسایل بازی پارک بخرد او به می گوید: من فقط تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.

وسایل

مواد سیزده ساله است، اما برای مدت طولانی در انبار بوده است مردی که مأمور فروش آن شده بود، مرده است سپس به نوعی فراموش شد در حال ساخت است و باید سالانه 200000 بازدیدکننده جذب کند راه اندازی یک شهربازی بسیار زیاد است، اما این سرگرمی من است. آن را دوست دارم او نمی تواند با ما در میان بگذارد که این کارآفرین چقدر برای شهربازی دست دوم پرداخت کرده است او می گوید، اما به میلیون ها نفر می رسد در مقایسه، این مقدار زیادی نیست با این حال، او بیش از آنچه از قبل برای آن بودجه تعیین کرده بود، هزینه کرده است.
بسیاری از مردم رویای آن را می بینند، اما تعداد کمی موفق به ایجاد یک پارک تفریحی در هلند می شوند همانطور که گوف لوکن کارشناس پارک تفریحی می داند، تعدادی از چیزها برای موفقیت ساخت و ساز مهم هستند او شروع می کند: بسیاری از مردم می توانند ایده ای داشته باشند، اما دیگران نیز باید آن را دوست داشته باشند علاوه بر این، شما باید پول داشته باشید واقعاً میلیون ها.