بعد از چند دقیقه خواندن این مقاله پولدارشوید

در این مقاله ما می خواهیم به شما طریقه پولدار شدن را آموزش بدهیم به گونه ای که تبدیل به یک سرمایه گذار بزرگ تبدیل شوید تا شرکت های دیگر برای پولدار شدن تبدیل به یکی از شعبه های زیرین شما بشود و همچنین از شرکت های خارجه برای شما در خواست صادرات بگیرید

حصیر پلاستیکی

امروزه زیر اندازهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ایران برای مسافرت ها ، پیک نیک ها بیشتر از حصیر پلاستیکی استفاده می شود و این حصیر های پلاستیکی متری اصفهان را به هر ابعادی که بخواهید می توانید سفارش بدهید. مواد اولیه تشکیل دهنده حصیر های پلاستیکی ضایعات نخ، پلی پروپلین، مستربچ رنگی و ضایعات جاجیم می باشد. زیراندازهای حصیری پلاستیکی معمولا از مواد بازیافتی تهیه می شوند و همین علت داری درجه بندی 1 و درجه 2 می باشند و زیراندازی درجه یک هست که مواد اولیه تشکیل دهنده حصیر هم از مواد درجه یک باشد و نخ های حصیرهای از کیفیت بالایی  برخوردار باشد و همینطور حصیری درجه 2 می باشد که از مواد اولیه بی کیفیت تری ساخته شود. معمولا حصیر های پلاستیکی متراژ 4 یا 6 متر را دارند ولی در پلاستیک حصیری اصفهان شما به صورت متراژ بلند هم می تونید حصیر تهیه کنید.

دستکش لاتکس

بسیاری از کسانی که به بهداشتی بودن محیط خود اهمیت می دهند از دستکش یکبار مصرف لاتکس مشکی بسته 100 عددی استفاده می نمایند، این محصول به صورت لاتکس، نایلونی و غیره تولید شده که در رنگهای متنوعی از جمله مشکی، سبز، سفید و غیره در بازار موجود بوده و با قیمت جادویی میتوانید از این محصول خریداری کنید. همچنین در رابطه با دستکش لاتکس باید گفت که یکی از پر کاربرد ترین انواع دستکش یکبار مصرف در علم پزشکی بوده که علاوه بر استفاده در این حوزه و حوزه ی بهداشت در بسیاری موارد دیگر نیز کاربرد دارد. این دستکش یکی از انواع دستکش یکبار مصرفی می باشد که از جنس لاستیک تولید شده و برای محافظت از دستها کاربرد زیادی دارد، البته این را هم باید اضافه نماییم که یکی از مشکلات استفاده از این نوع دستکش ایجاد حساسیت بین برخی افراد است، اما در صورت عدم حساسیت به سایر محصولات تولید شده با لاتکس مطمئن باشید که استفاده از این محصول سبب هیچ مشکلی در شما نخواهد شد، بنابر این با خیال راحت از این دستکش می توانید استفاده نمایید.

رنگ اکریلیک

یکی از محصولات مبتنی بر آب، غیر سمی و سریع خشک‌ شونده رنگ اکریلیک پایه آب بوده که می‌توان از آن برای فعالیت های زیادی از جمله نقاشی و رنگ آمیزی استفاده نمود، که رنگ آنها هم سریعا تمیز شده و در ادامه برسی می کنیم که ویژگیها و کاربرد اصلی این کالا چیست و در کجا استفاده می شود. بسته به نوع رنگ اکریلیک، برای استفاده در فضای داخلی یا خارج از ساختمان منزل مناسب است و باید تا پایان عمر محصولی که شما روی آن این رنگ را به کار برده اید بدون محو شدن یا ترک خوردن دوام داشته باشد. رنگ کاردستی رایج ترین و ارزان ترین نوع رنگ اکریلیک بوده که این محصول در رنگهای متنوعی وجود داشته و دارای قوام نرم و کرمی است و برای اکثر پروژه های صنایع دستی داخلی، از جمله چوب، سرامیک، کاغذ، پارچه، و مواردی این چنینی مناسب است. بسته به برند و روند قیمتی این محصولات، رنگهای دستی معمولاً در عرض چند دقیقه تا چند ساعت خشک می‌شوند

روغن بنفشه

در طب سنتی ممکن است از گیاهان دارویی مختلف مانند زیره سیاه و یا از انواع روغنهایی که از این گیاهان استحصال می شود به درمان بسیاری از امراض و دردها بپردازند و روغن بنفشه اصل خوب خالص نمونه ای از این روغنهای شفابخش می باشد. روغن بنفش با روش تقطیر کردن و تنها از گل زیبای بنفشه به دست می آید، این روغن حاوی رنگدانه های زیبای بنفش می باشد و عطری بسیار عالی و خوشایند دارد. از روغن بنفشه به شرط خلوص صد در صدی می توان خواص بسیار خاص و ویژه ای گرفت و می توان برای تسکین و یا شفای بسیاری از بیماریها از این روغن گیاهی طبیعی استفاده نمود.