بهترین لباس های نوزاد برای امسال

هنگام بزرگ کردن نوزاد، از جایی که قرار است بخوابند تا چه صندلی ماشینی بخرند، باید نگران باشید. با این حال، مجبور نیستید، زیرا ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. یکی از متداول‌ترین کارهایی که در چند سال اول انجام می‌دهید، تازه کردن کمد لباس‌های آن‌ها است، زیرا ماسک کوچک شما به سرعت در حال رشد است.

هر دو ماه یکبار به یک ست لباس جدید نیاز دارند. لباس پوشیدن کودک می تواند بسیار سرگرم کننده باشد لوستر جدید پذیرایی، اما خرید مداوم لباس می تواند یک کابوس باشد. تشخیص کیفیت یک لباس می تواند بسیار دشوار باشد و شما هرگز نمی خواهید بیشتر از آنچه نیاز دارید بخرید.

ترجیح شما در لباس نوزاد ذهنی است، زیرا سبک شخصی شما تا حد زیادی تعیین می کند که نوزاد شما چه بپوشد (پسرم، شما برای آن Astro Boy onesie خوش آمدید). اما صرفاً به این دلیل که شما با یک لباس خوش‌حال می‌شوید به این معنی نیست که آن لباس مناسب است یا مواد با کودک شما مطابقت دارند. پس از مدتی آزمون و خطا، شروع به دریافت این ایده خواهید کرد که کدام مارک لباس کودک برای کودک شما بهترین است.

این راهنمای لباس نوزادی در سال اول می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. ما موارد و استایل‌هایی را که باید به دنبال آنها باشید، از لباس‌های یکه تا لباس، همراه با محصولات برتر برای هر دسته تقسیم کرده‌ایم.

کت و شلوار همه منظوره یا تک لباس، اکثریت کمد لباس کودک شما را برای شش ماه اول یا بیشتر تشکیل می دهد. پوشک های Ones به راحتی قابل پوشیدن هستند و امکان تعویض سریع پوشک را فراهم می کنند، با یک بال در فاق که در صورت نیاز به دسترسی باز می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های کمتر مشهور اما فوق‌العاده کاربردی لباس نوزادی دخترانه، چین‌های پاکت در یقه است که اجازه می‌دهد لباس از روی شانه‌ها لیز خورده و پایین کشیده شود. هنگامی که کودک شما به ناچار دچار فوران حماسی پوشک می شود، سپاسگزار خواهید بود که می توانید به جای سر، قسمت کثیف او را از روی پاهایش بردارید.

حتی اگر کودک شما هر روز منفجر نمی‌شود، برای تغییرات مکرر به چند عدد از آن نیاز دارید. چه به دلیل ریختن شیر، لکه های غذا یا ده ها دلیل دیگر، لباس های کودک و لواشک ترش در ابتدا به سرعت کثیف می شوند.

پیشنهادات در مورد تعداد لباس هایی که باید داشته باشید بسته به اینکه از چه کسی می خواهید متفاوت است، اما من توصیه می کنم هفت تا 10 لباس را به صورت چرخشی داشته باشید تا همیشه لباس نشویید. برای اینکه خرید را آسان کنید، به دنبال آنهایی باشید که به صورت ست عرضه می شوند. این ست از Carter’s با هفت عدد پارچه نخی در رنگ ها و طرح های مختلف عرضه می شود.

  • منابع:
    1. Best Baby Clothes of 2022
  • تبلیغات: 
    1. دانشمندان استفاده از روغن موتور را برای اتومبیل مضر دانستند!
    2. انگشتر طلایی که با ریختن وایتکس بر روی آن سیاه شد
    3. فوتبالیست معروفی که قبل از شروع تمریناتش ارده می خورد!
    4. با انداختن دارچین درون کفش بوی آن را بگیرید