خرید کفش کار ساتر با تخفیف 80 درصد در جمعه سیاه

صفحه نفوذی، میخ و … به زیره کفش. بخشی است که به منظور جلوگیری از آسیب مواد به پا اضافه شده است.

هنگامی که کفش کار ساتر و چکمه های مورد استفاده به عنوان تجهیزات حفاظت فردی در معرض انرژی ضربه (200±4) J قرار می گیرند، دهانه محافظ پنجه کفش باید مطابق جدول زیر باشد.

آزمایش خاصی انجام می شود به طوری که سرعت نفوذ میخ به قطعه آزمایش 3±10 میلی متر در دقیقه باشد. نیرو بر حسب نیوتن در نقطه ای که افزایش برای اولین بار قطع می شود، یعنی در اولین لحظه ای که میخ صفحه نفوذی را سوراخ می کند، ثبت می شود. مقاومت در برابر سوراخ شدن کفش هایی که به عنوان PPE استفاده می شود باید حداقل 1100 نیوتن (نیوتن) باشد.

بازوی راهنما در دستگاه تست حرکت خمشی صفحه تقویت کننده را فراهم می کند و همچنین اجازه می دهد تا بررسی شود که آیا پس از هر خم شدن به حالت اولیه خود باز می گردد یا خیر.برای آزمایش مقاومت الکتریکی، یک توپ فولادی تمیز با جرم کلی 4 کیلوگرم در داخل آن پر می شود. کفش.

کفش پر شده روی صفحه مسی قرار می گیرد، ولتاژ آزمایشی ولت بین صفحه مسی و گلوله های فولادی به مدت 1 دقیقه اعمال می شود و مقاومت محاسبه می شود.

بسته به ماهیت ماده زیره، داده های آزمایشی که پس از تهویه مطبوع در محیط خشک یا مرطوب به دست می آید باید بیش از 100 کیلو اهم و برای کفش های آنتی استاتیک کمتر یا مساوی 1000 مگا اهم باشد. دمای کفی برای عایق بودن در برابر دما تا زمانی که در C ثابت شود شرطی می شود.

برای اینکه پا مزاحم نشود، باید یک کلاه انتهایی (بند نگهدارنده) وجود داشته باشد که حداقل 5 میلی متر از لبه پشتی کلاهک پنجه امتداد داشته باشد و حداقل 10 میلی متر در جهت مخالف امتداد یابد.