خوردن رشته آش زر ماکارون برای آقایان اعتیاد آور است

استفاده از رشته رشته های سوپ در غذاهای چین و کره یک امر عادی است. چرا که در فرهنگ آن ها خوردن این رشته ها از واجبات روز مره آن ها است.

پس از تسلط بر سوپ نودل مرغ کلاسیک، این گونه های منطقه ای دستور العمل های سوپ مرغ را امتحان کنید:

1. سوپ مرغ مکزیکی با رشته آش زر ماکارون ، این غذا با آب مرغ خوش طعم شروع می شود که روی آن تکه های مرغ و سبزیجاتی مانند کدو سبز، چایوت، تربچه و آووکادو ریخته می شود. Caldo de pollo اغلب با گشنیز تازه در بالا و قاچ های آهک در کناره سرو می شود.

2. سوپ توپ ماتزا: سوپ توپ ماتزا یک سوپ مرغ سنتی یهودی اروپایی است. آب مرغ خانگی با کوفته های تهیه شده از وعده غذایی ماتزو (توپ های ماتزا) و نودل تخم مرغ تخت، همراه با کرفس، هویج و شوید سرو می شود.

استفاده از روغن زیتون در سوپ و خورش Olive Oil Times

4. ویتنامی یک سوپ بر پایه آبگوشت است که با رشته فرنگی، سبزیجات و گوشت سرو می شود. آبگوشت با مواد معطری مانند سس ماهی، بادیان ستاره ای، پیاز زغالی و زنجبیل طعم دار می شود. Phở با انواع گوشت ها از جمله مرغ (phở gà) درست می شود.
5. در پرتغال و برزیل، این سوپ مرغ کلاسیک معمولاً حاوی برنج یا ماکارونی کوچک (مانند ماکارونی الفبا یا موهای شکسته فرشته) است که بیشتر از al dente پخته شده است، بنابراین بافت آن بسیار نرم‌تر است.

تورتلینی و برودو: اصالتاً از منطقه ایتالیایی امیلیا، تورتلینی یک ماکارونی پر شده است که به شکل حلقه‌ای در آمده است. تورتلینی ها به طور سنتی با گوشت و پارمزان پر می شوند و در آبگوشت (برودو ایتالیایی) با فشار آب لیموی تازه سرو می شوند.

با نگهداری آنها به صورت جداگانه، می توانید اطمینان حاصل کنید که سوپ باقیمانده مانند دفعه اول دارای نودل خواهد بود و کاملاً پخته شده است.
آن را سریع کنید. از یک جوجه جوجه روتیسری از قبل پخته شده و آب گوشت یا آبگوشت مرغ خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید تا دسته ای سریعتر از سوپ رشته مرغ بدون از بین بردن طعم و مزه درست کنید.