رنگ کاری که برای رنگ خانه ها از کارتریج شیر ارهمی kwc استفاده می کرد

چه به دنبال نوع خاصی از کارتریج شیر ارهمی kwc باشید و چه به دنبال صرفه جویی در هزینه های چاپ آتی هستید، دانستن شرایط زیر به شما کمک می کند تا کارتریج مورد نظر خود را پیدا کنید.

OEM مخفف Original Equipment Manufacturer است. به عبارت دیگر، اگر یک کارتریج دارای علامت OEM باشد، به این معنی است که توسط همان سازنده‌ای که خود چاپگر تولید می‌کند برای مثال HP. کارتریج های OEM گران ترین کارتریج ها هستند، اما بهترین کیفیت را ارائه می دهند.

کارتریج های سازگار توسط شرکت های شخص ثالث توسعه یافته اند تا جایگزینی مقرون به صرفه برای کارتریج های OEM ارائه دهند. این کارتریج‌ها که مجهز به تراشه‌های اتصال پیشرفته هستند، با طیف وسیعی از چاپگرهای مدرن سازگار هستند، اما کیفیت جوهر آنها بسته به سازنده ممکن است تغییر کند. در Toner Giant، ما کارتریج های جوهر سازگار خود را تولید می کنیم – برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

بسته های جوهر ترکیبی یک راه مقرون به صرفه برای خرید دو یا چند کارتریج به طور همزمان ارائه می دهند. این دستگاه‌های مفید معمولاً شامل کارتریج‌های مشکی و رنگی هستند و برای کسانی که اخیراً یک چاپگر کاملاً جدید خریداری کرده‌اند، مناسب هستند. بسته‌های ترکیبی اگرچه گران هستند، اما در مقایسه با هزینه کارتریج‌های جداگانه، ارزش خوبی را ارائه می‌دهند – به شرطی که از جوهر رنگی و سیاه استفاده کنید.

کارتریج‌های جوهر جامد در چاپگرهای جوهر جامد استفاده می‌شوند و به‌طور گسترده‌ای جزو دوست‌دارترین کارتریج‌هایی هستند که با پول می‌توان خرید. کارتریج‌های جوهر جامد که به‌طور خاص برای چاپگرهای جوهر جامد ساخته شده‌اند، از ماده‌ای موم‌مانند ساخته شده‌اند که قبل از اعمال بر روی صفحه، به شکل مایع در می‌آیند. جوهرهای جامد به دلیل رنگ دقیق و پر جنب و جوش خود مشهور هستند، اما به طور قابل توجهی گران تر از جوهر و کارتریج های تونر هستند.