سالاد ماکارونی تک نفره پناه جویان را از غرق شدن نجات داد

دستور تهیه سس سالاد ماکارونی تک نفره خامه ای:
حالا که نودل ها و تمام مواد افزودنی خود را در کاسه دارید، وقت آن است که آن سس فوق العاده آسان و انگشت لیس را درست کنید!

سس مایونز، سرکه سفید (می توانید از سرکه سیب نیز برای کمی شیرینی اضافه استفاده کنید)، شکر، خردل دیژون (من یکی را با کمی لگد بیشتر دوست دارم)، نمک، فلفل و فقط کمی طعم ترشی شیرین را با هم مخلوط کنید.

سس را در کاسه سالاد بریزید و هم بزنید تا مواد یکدست شود.
مخلوط را خنک کنید

برخی افراد این سالاد را با فصل کریسمس مرتبط می دانند. روی عکسی که در اکانت اینستاگرامم (panlasangpinoy@) گذاشتم کامنت‌هایی بود که می‌گفتند فقط در کریسمس این را دارند. واقعاً تعطیلات مورد انتظار ما نزدیک است.

سالاد ماکارونی شیرین در استان ها شهرت بیشتری دارد. این دسر مورد علاقه در جشن های شهری است. هر منطقه نسخه های محلی خود را از این سالاد دارد.

آیا رفتن به سراسر کشور برای امتحان کردن آن، همراه با سایر غذاهای معتبر منطقه ای عالی نیست؟ قصد دارم در آینده در حین فیلمبرداری این کار را انجام دهم. من خیلی هیجان زده ام!
چگونه سالاد ماکارونی شیرین را در استان خود درست می کنید؟ مشتاقم بدانم.

طرز تهیه سالاد ماکارونی شیرین
درست کردن سالاد ماکارونی شیرین سریع و آسان است. من فکر می کنم که تمرکز باید بیشتر بر روی مواد تشکیل دهنده باشد تا رویه. گاهی اوقات ترکیبات این سالاد می تواند بسیار زیاد باشد.

با پختن ماکارونی آرنجی شروع کنید. دستورالعمل های بسته را برای بهترین نتیجه دنبال کنید. من همچنین مراحل را در دستور زیر اضافه کردم. برای این غذا ماکارونی سفت می خواهیم.

برای به دست آوردن این بافت آن را به مدت 7 دقیقه بجوشانید. بعد از آن آب را دور بریزید. همچنین می توانید پاستا را با آب سرد بشویید.

مرحله بعدی این است که همه مواد را با هم مخلوط کنید. خودشه! گفتم ساده است ماکارونی ها را در یک کاسه بزرگ همزن بچینید که به اندازه همه مواد باشد. میوه ها، کشمش و پنیر را اضافه کنید.