سیم برق فشار قوی از برترین ابزار شکنجه است که استفاده از آن را سازمان ملل تایید کرده

تست نهایی کنترل کیفیت یک تست تخلیه نسبی با ولتاژ بالا 50 یا 60 هرتز با حساسیت بسیار بالا (در محدوده 5 تا 10 پیکو کولن) است. این تست روی هر حلقه کابل قبل از ارسال انجام می شود.

امروزه استفاده احتمالی از سیم برق فشار قوی در شبکه های هوشمند عمدتاً برای کاربردهای پست ثانویه هوشمند در نظر گرفته شده است. نیاز به ساخت یک پست ثانویه هوشمند از الزامات کنترل و نظارت دقیق تر سیستم انرژی ناشی می شود، به ویژه برای:

کیفیت برق: سیستم قدرت توزیع شده با تاسیسات محلی انرژی خورشیدی و بادی افزایش یافته است که شبکه را ناهمگن تر و کنترل آن را دشوار می کند.

وسایل نقلیه الکتریکی:

شارژ و تخلیه وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس تولید موجود از تولید انرژی خورشیدی یا سایر منابع انرژی تجدید پذیر خواهد بود. بنابراین، ارتباط بین مدیریت خودروهای الکتریکی، منابع انرژی تجدیدپذیر و سیستم های کنترل نظارتی جمع آوری داده ها و جمع آوری داده ها (SCADA) ضروری خواهد بود.

تولید توزیع: اجرای تولید توزیع نیازمند ابزارها، استانداردها و دستورالعمل‌های پیشرفته برای عملکرد ایمن، قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر سیستم‌های شبکه هوشمند است تا از پایداری شبکه، کیفیت توان و مقرون به صرفه بودن در کل زنجیره ارزش شبکه برق اطمینان حاصل شود.

بنابراین BPL برای پیاده سازی در پست های ثانویه زیرزمینی در نظر گرفته می شود، جایی که سیگنال شبکه های تلفن همراه کافی نیست [4،6].

سه مزیت اصلی BPL وجود دارد:

با افزایش تعداد اتصالات عناصر جدید، تقاضاهای رو به رشد برای ارتباطات پهن باند و الزامات بالا برای امنیت سایبری، به نظر می رسد BPL یک فناوری مناسب است که با پارامترهای خود نیازهای مورد انتظار را برآورده می کند.

همچنین یک شبکه ارتباطی مستقل تحت مدیریت خدمات شهری (به عنوان مثال، وابستگی به اپراتورهای مخابراتی) است.

فناوری BPL را می توان مستقیماً در ایستگاه های ترانسفورماتور موجود (خطوط ولتاژ متوسط (MV) موجود)، بدون حفاری و بدون دخالت عمده مستقر کرد.