شیلنگ توالت پلاستیکی باعث خطای دید یک پیر مرد شد و او را به کام مرگ کشاند

لعاب ضد میکروبی

لعاب‌های صاف آینه‌ای مملو از یون‌های ضد میکروبی (معمولاً نقره) به طور فعال 99 درصد میکروب‌هایی را که سعی در رشد روی آن‌ها دارند، از بین می‌برند. توالت اساساً خود را تمیز می کند.

تست حداکثر عملکرد (MaP) که توسط آژانس های مستقل انجام می شود، تعیین می کند که یک توالت چقدر زباله جامد را تحمل کند.

امتیاز 350 تا 600 گرم برای فلاش 1.6 گالن خوب است، اگرچه برخی از توالت ها می توانند تا 1000 گرم (2.2 پوند!) را تنها با استفاده از 1.28 gpf تحمل کنند. برای پیدا کردن امتیاز نقشه توالت، به تست نقشه بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین فناوری شیلنگ توالت پلاستیکی، گزینه‌ها و ارتقاء توالت، ادامه مطلب را بخوانید. این کار شکار وسایل حمام بعدی شما را بسیار آسان تر می کند.

اصول اولیه توالت
سیفونیک یا شستشو؟
یک توالت سیفونیک (در تصویر با برچسب بالا نشان داده شده است) یک نقطه آب بزرگتر دارد، اما تله طولانی و باریک آن ممکن است مسدود شود.

توالت های شستشو به ندرت پشتیبان می شوند. قطر تله های کوتاه آنها 4 اینچ است که تقریباً دو برابر اندازه سیفونیک است. گفته می‌شود، ماشین‌های شستشو دارای لکه‌های آب کوچک‌تری هستند، بنابراین «علامت لغزش» بیشتر مشکل‌ساز است.

یک تکه یا دو تا؟
یک توالت دو تکه دارای مخزن و کاسه جداگانه است، بنابراین نصب آن راحت تر از یک توالت یک تکه سنگین تر با مخزن و کاسه یکپارچه است. توالت های یک تکه دارای پروفیل های پایین تری هستند – برای حمام های کوچکتر مناسب هستند – و واشر مخزن برای نشتی ندارند.

کاسه گرد یا کشیده؟
کاسه های گرد 25 تا 28 اینچ طراحی می شوند که باعث صرفه جویی در فضای گرانبها می شود، اما کاسه های دراز که می توانند 31 اینچ باشند، برای بسیاری راحت تر هستند.

تغذیه گرانشی یا کمک فشار؟
بیشتر توالت ها برای شستشو به نیروی جاذبه متکی هستند، اما اگر گرفتگی یک مشکل است، یک توالت با یک واحد کمک فشار ممکن است راه حل باشد.

می تواند یک مخزن 1.6 گالنی را با نیروی شستشوی 51⁄2 گالن خالی کند. این واحدها از برق استفاده نمی کنند، اما پر سر و صدا هستند و فقط در توالت هایی که برای آنها طراحی شده اند کار می کنند.

صندلی بالا یا پایین؟
قد معمولی 16 اینچ است، اما قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) 17 تا 19 اینچ را برای افراد مسن‌تر یا کمتر توانا آسان‌تر می‌کند.

انواع توالت فرنگی
نمایه جذاب مانند فناوری شستشوی توالت مهم است.