شیلنگ کولر آبی را می توان نامرئی کرد

همچنین می‌توانید از کولرهای آبی را  در محیط‌های بیرونی استفاده کنید، خواه در بعدازظهر در بالکن استراحت کنید یا به تماشای بازی بچه‌ها در بیرون.
یکی از مزایای اصلی داشتن شیلنگ کولر آبی این است که بسیار فشرده و قابل حمل هستند.

این بدان معناست که اگر تنها زندگی می کنید می توانید از یک واحد برای کل خانه خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، ممکن است صبح هنگام تهیه غذا در آشپزخانه احساس خنکی داشته باشید در حالی که عصر برای خواب راحت به هوای خنک نیاز دارید. از آنجایی که کولرهای هوا قابل حمل هستند، می توانید آنها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید.

به دلیل هوای گرم در فیلیپین، وسایل خنک کننده مورد علاقه بسیاری از فیلیپینی ها هستند.

شیلنگ کولر آبی

خواه یک فن برقی، واحد تهویه مطبوع یا حتی یک کولر هوا باشد .داشتن وسیله‌ای که بتواند جریان هوا را بهبود بخشد و هوا را خنک کند برای افزایش راحتی ضروری است. این امر به ویژه در طول ماه های تابستان که دما می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد بسیار مهم است.

کولرهای شخصی وسایلی هستند که با تبخیر آب و افزودن رطوبت به جو به خنک شدن هوا کمک می کنند.

کولرهای هوای شخصی بسیار مفید هستند و با افزودن رطوبت بیشتر به هوا، حداکثر سرمایش را به خصوص در آب و هوای خشک فراهم می کنند. این کولرها یک انتخاب عالی برای نیازهای سرمایشی فردی هستند و در دماهای گرمتر خنک کننده کارآمدی را ارائه می دهند.

کولرهای هوای شخصی نیز در مقایسه با هزینه های نگهداری و تعمیرات کمتری نیاز دارند. نیاز به سرویس‌دهی به‌طور مکرر مورد نیاز نیست و کمبود قطعات در یک کولر هوای شخصی به معنای موارد کمتری است که آنها خراب می‌شوند. این امر به ویژه در روزهای بسیار گرم که نمی خواهید منتظر تعمیر باشید بسیار مهم است.