فروش چرم مصنوعی در بازار جهانی

نیاز به بررسی تعاریف جایگزین های چرم وجود دارد. در این زمینه، اصطلاحات زیادی تولید شده است و صنعت، و همچنین مصرف کنندگان، ممکن است با اصطلاحات مورد استفاده اشتباه گرفته شوند. اصطلاح چرم مصنوعی، چرم، جایگزین های چرم و غیره به جای یکدیگر استفاده شده است. آیا آنها یکسان هستند؟

چگونه می توان تفاوت بین جایگزین های چرمی را هنگامی که نام های قابل تعویض به آنها داده می شود توصیف کرد؟

بیشتر چرم طرح دار به عنوان ماده ای است که از پوست حیوانات ساخته شده است. چرم همچنین به این صورت تعریف می‌شود: «… پوست حیوانی که از مو تمیز می‌شود، برای حفظ آن عمل‌آوری می‌شود (یا «دباغی‌شده») و سپس با رنگ، برجسته‌سازی یا احساس خاصی تکمیل می‌شود.».

پیش بینی می شود که بازار جهانی چرم مصنوعی که در حال حاضر 25 میلیارد دلار ارزش دارد، تا سال 2025 به 45 میلیارد دلار برسد. Sewport یک شرکت تجاری به کسب و کار است که راه حل های منبع یابی را برای تولید کنندگان ارائه می دهد. آنها بیان می کنند که چرم مصنوعی به نام های چرم، چرم گیاهی، ناوگاهید، چرم مصنوعی، چرم گاوی ضخیم، چرم تقلبی و چرم ersatz نیز شناخته می شود. ترکیب آن را به عنوان پی وی سی یا روغن های گیاهی توصیف می کند و جایگزینی مبتنی بر نفت برای چرم طبیعی است. اصطلاح چرم، برای توصیف چرم مصنوعی یا بدلی استفاده می شد.

BLC یک سازمان تجاری تجاری است که بیش از 95 سال تجربه در صنعت چرم دارد و خدمات مربوط به پایداری چرم خام تبریز را ارائه می دهد. آنها می گویند که چرم مصنوعی “… همچنین به عنوان چرم مصنوعی، مصنوعی، بدلی، گیاهی یا PU شناخته می شود”.

آنها در ادامه می گویند که این ماده ای است که شبیه چرم است اما از پوست حیوانات ساخته نمی شود یا مانند چرم طبیعی پنهان می شود و این ماده مصنوعی از الیاف طبیعی و/یا مصنوعی که با یک پلیمر پلاستیکی یا مشابه پوشانده شده اند، تشکیل شده است. معمولاً از پلی اورتان (PU)، پلی وینیل کلراید (PVC) یا میکروالیاف کامپوزیت نساجی-پلیمر ساخته می شود.

ماهی چرم محصولات چرم گوسفندی رنگی دست ساز را با استفاده از چرم تولید می کند که با استفاده از رنگ گیاهی بدون کروم دباغی شده و در آلمان تحت قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا تولید می شود. آنها بیان می کنند که “چرم وگان و چرم مصنوعی یکسان هستند – اساساً یک ماده “چرمی” تقلبی است که از پوست حیوانات استفاده نمی کند.

  • منابع:
    1. Knowledge of Leather Alternatives: An Exploratory Study: Implications for Education
  • تبلیغات: 
    1. آیا با کمک گرفتن از موجودات فضایی می توان ثروتمند شد
    2. استفاده از توپ در طراحی دکوراسیون داخلی!
    3. عجیب ترین نخ پنبه جهان در اهرام ثلاثه ی مصر وجود دارد
    4. اولین کیسه فریزر عجیبی که از پوست مار ساخته شده