فوم بهداشتی بانوان بتادین باعث مرگ 4 نفر شد

این فوم بهداشتی بانوان بتادین فوق العاده ملایم حاوی اسید لاکتیک برای تامین بهداشت و مراقبت از ناحیه تناسلی زنانه طراحی شده است عصاره گل پیچ امین الدوله دارای اثرات ضد باکتریایی و ضد قارچی است و راحتی و طراوت آنی را فراهم می کند.

روغن کانولا تحریکات پوستی را تسکین می دهد، قرمزی و احساس سوزش را تسکین می دهد، از روند بهبود زخم و بازسازی پوست پشتیبانی می کند فوم بهداشتی بانوان بتادین با سطح pH طبیعی خود تعادل میکروبی ناحیه تناسلی را فراهم می کند.

به لطف اثر مرطوب کنندگی گلیسیرین و آلانتوئین، از خشک شدن بیش از حد مخاط جلوگیری می کند، باعث تسکین و تسکین سوزش می شود. آزمایش بالینی زیر نظر متخصص زنان انجام می شود. این آزمایش با مشارکت زنان در دوران بارداری، پس از زایمان و شیردهی انجام شده است.

می توان گفت فوم بهداشتی بانوان بتادین یک محصول مراقبتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن باید توسط افراد تبدیل به یک عادت شود.

فوم

این محصول که توسط بسیاری از متخصصان استفاده مکرر می شود، به پوست حساس و زیباتر شما کمک می کند. به تمیز کردن کامل روغن، کثیفی و هوای کثیفی که در طول روز روی لایه های بالایی صورت شما نشسته است کمک زیادی می کند. در چنین مواقعی، این ژل ها که فرآیند تصفیه را بر عهده می گیرند، احساس آرامش را نیز به شما منعکس می کنند.

در انتخاب ژل پاک کننده صورت ابتدا باید به آکنه یا خشک بودن آن توجه کنید. شما باید تصمیم روشنی در مورد اینکه کدام بافت برای شما مناسب است بگیرید.

اگر ترجیح می دهید هزینه محصولاتی که خریداری می کنید کم باشد، خطر زوال سلامت پوست را نیز متحمل می شوید. به همین دلیل قطعاً نباید محصولات باکیفیت را انتخاب کنید زیرا ارزان هستند. زیرا محصولات ارزان قیمت می توانند به پوست شما آسیب برسانند، زیرا به طور کلی حاوی مواد شیمیایی مختلف هستند. حتما باید به ترکیبات پاک کننده های پوستی که خریداری کرده اید نگاه کنید. اگر به این موارد توجه نکنید، سلامت پوست شما بدتر می شود.