لاستیک پراید یزد تایر از تصادف ده خودرو جلو گیری کرد

از ماشین برای کاهش دمای بشکه استفاده کنید، در حالی که برش مناسب را حفظ کنید تا مذاب و اختلاط مناسب را فراهم کنید. آیا به آموزش فرآیند درون گیاهی نیاز دارید؟ فرم زیر را پر کنید و ما خوشحال خواهیم شد به شما کمک کنیم!

این اطلاعات اضافی در Moisture Moisture کلید دیگری برای تولید نایلون است. خشک شدن ضعیف می تواند باعث ایجاد گاز و سایر عیوب احتمالی تولید قراضه شود.

لاستیک پراید یزد تایر از سری محصولاتی است که این دستگاه ها تولید میکنند.

توجه به این نکته مهم است که از بین تمام مواد، نایلون رطوبت سنجی ترین است و می تواند به سرعت رطوبت را جذب کند.

هنگام شروع یک پرس، تمرین خوبی است که حداقل 25 پوند مواد را از مخروط خشک کن تخلیه کنید تا اطمینان حاصل شود که مواد وارد شده به لودر به اندازه کافی خشک هستند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که خط لودر و مخزن لودر از موادی که برای هر بازه زمانی بیش از 5 دقیقه نشسته اند پاک شده باشند.

بشکه را به اندازه کافی تمیز کنید تا زمان خیساندن بشکه گرم شود. بیاموزید که گودال پاکسازی باید چه ظاهری داشته باشد تا تشخیص دهد که ماده برای تزریق آماده است.

علاوه بر این، توجه به این نکته مهم است که نایلون نه تنها تحت تأثیر شرایط خشک کردن/رطوبت ضعیف قرار می گیرد. خشک شدن بیش از حد نیز می تواند منجر به عیب های متعدد شود.

به رخدادهای خشک شدن طولانی مدت توجه کنید و خشک کن را به طور مناسب بانک کنید تا از خشک شدن بیش از حد جلوگیری شود. موادی که بیش از حد پخته شده اند، ظاهری زرد به خود می گیرند.

در صورت بروز عیوب مانند پخش شدن یا ظاهر نامناسب، زمان خشک کردن و حرارت خشک کن باید بررسی شده و به عنوان مشکوک در نظر گرفته شود.