محبوبیت تراکتور رومانی در سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است!

اجازه دادن به سواران اضافی یکی از علل اصلی مرگ و میر ناشی از تراکتورها، به ویژه در میان کودکان و جوانان است. اکثر تراکتورها برای یک نفر طراحی شده اند. اگر یک صندلی آموزشی در کابین تعبیه شده باشد، در نظر گرفته شده است که از آن برای آموزش راننده تراکتور به کسی استفاده شود.

سواران اضافی خود و راننده را در معرض خطر قرار می دهند. سوار اضافی در معرض خطرات مشابه اپراتور قرار دارد. سوار اضافی حواس اپراتور را هنگامی که او سعی می کند روی رانندگی تمرکز کند پرت می کند. می تواند دسترسی به کنترل پنل ها را مسدود کند. و می تواند دید اپراتور را مسدود کند.

سقوط از وسیله نقلیه یکی از خطرناک ترین نتایج یک سوارکار اضافی است. یک ضربه یا چرخش غیرمنتظره می تواند باعث شود که راکب زیر لاستیک های تریلی تراکتور بیفتد. مرگ ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که سوارکار سقوط کند و چرخ‌های تراکتور یا ادوات دنباله‌دار از روی آن‌ها عبور کنند.

یک کابین تراکتور رومانی می تواند احساس امنیت کاذب ایجاد کند. مرگ و جراحات ممکن است زمانی رخ دهد که سوار از یک کابین دربسته سقوط کند. کابین ها می توانند خطر آسیب را کاهش دهند، اما نه از بین ببرند.

علاوه بر این، هم اپراتور تراکتور و هم سوارکار اضافی می توانند در معرض خطرات سلامتی باشند. لرزش تراکتور پتانسیل تکان دادن استخوان ها، ماهیچه ها و اندام ها را دارد. حرکت مداوم برای مسافر، به ویژه هنگام سفر در زمین های پر دست انداز، ممکن است اثرات طولانی مدت داشته باشد. سر و صدای یک تراکتور در حال اجرا می تواند به شنوایی آسیب برساند اگر قرار گرفتن در معرض برای مدت طولانی رخ دهد.

همچنین می توانید برای خرید تراکتور دست دوم به نمایشگاه ها در این زمینه مراجعه کنید و با هزینه ای مقرون به صرفه تر خریداری کنید.

تراکتور می تواند سطح 85 تا 100 دسی بل را در صورت باز بودن در داشته باشد که با موسیقی راک بلند قابل مقایسه است. باید از محافظ شنوایی استفاده شود.

  • منابع:
    1. Tractor Safety: background information & activity book
  • تبلیغات: 
    1. فرد فقیری که با استفاده از هوش خود ثروتمند شد
    2. راز کشتی تجاری که در اقیانوس ناپدید شد
    3. ملکه ای که با تولید ژل رویال معروف شد
    4. تاثیرات منفی سنگ ها بر روی اعصاب انسان!