مواد شوینده در اصفهان توانست یک پسر جوان را از خودکشی منصرف کند

مقررات مربوط به برچسب گذاری مواد شوینده در اصفهان و برچسب گذاری زیست محیطی، و همچنین انتشار SDGs توسط سازمان ملل متحد، تحقیقات بیشتری را در مورد پنج جنبه فوق الذکر ماشین ظرفشویی اتوماتیک تحریک کرده است. این امر از تمرکز نشریات سمت راست شکل 1 مشهود است.

از 21 کشور درگیر، آلمان با 19 کشور از 84 (22%)، پیشتاز است و پس از آن ایالات متحده آمریکا (11) و سوئد (10) قرار دارند.

یک تقسیم قاره ای برای آمریکای شمالی 13، برای اروپا 65 و برای استرالیا 6 به ما می دهد. انتشار بیش از 63 مجله مختلف به ماهیت چند رشته ای تحقیقات اشاره می کند و ماشین ظرفشویی را به عنوان یک موضوع مورد علاقه برای محققان رشته های مختلف معرفی می کند.

مجله بین المللی مطالعات مصرف کننده (همه هفت نشریه از آلمان) و Energy Efficiency دو مجله برتر در این فهرست طولانی هستند که 14٪ از 84 نشریه را به خود اختصاص داده اند.
3. بحث
بحث بر اساس بررسی ادبیات انجام شده توسط نویسنده به پنج جنبه مختلف از اهمیت سازماندهی شده است، بر اساس تمرکز اولیه اتخاذ شده توسط نویسندگان هر مقاله (همچنین به جدول 1 مراجعه کنید).

در حالی که برای هر نشریه می توان یک تمرکز اصلی را شناسایی کرد، اغلب ممکن است بیش از یک تمرکز ثانویه وجود داشته باشد.

نیازی به گفتن نیست که این جنبه ها به هم مرتبط هستند و به درجات مختلف بر یکدیگر تأثیر می گذارند (به شکل 3 مراجعه کنید).

این شبکه نفوذ ماهیت تکراری دارد، با اقدامات ذینفعان دولت‌ها، تولیدکنندگان در طول زنجیره ارزش، مصرف‌کنندگان، تامین‌کنندگان انرژی، شرکت‌های آب، شرکت‌های مدیریت پسماند، تولیدکنندگان مواد شوینده و غیره نیاز به تغییر مداوم را برمی‌انگیزد.

اساس انتخاب های مصرف کننده یا تحت تأثیر هزینه اولیه ماشین یا هزینه های چرخه عمر (برای کسانی که آگاه تر هستند و همچنین دوستدار محیط زیست هستند) (III-IV) است.