پدری با خرید کت چرم قهوه ای فرزندش را به تحصیل وادار کرد

کت چرم قهوه ای جلب توجه می کند و جذابیت ایجاد می کند. همچنین می تواند اعتماد به نفس و محافظت ایجاد کند. در بالا، چرم یک ماده پایدار است و بخشی از یکی از قدیمی ترین سیستم های اقتصاد دایره ای است. برای هزاران سال، چرم همیشه محصول ثانویه صنایع غذایی بود.

کت چرم می تواند زندگی را متحول کند زیرا باعث می شود شما قابل مشاهده، دیده شوید، شنیده شوید و مورد احترام قرار بگیرید. این شما را تشویق می کند که شخصیت خود را توسعه دهید زیرا ناگهان مردم از شما انتظار دارند که رهبری را به دست بگیرید. من از هیچ ماده دیگری با چنین قدرتی آگاه نیستم.

دباغی به فرآیندی اطلاق می شود که در آن پوست ها حفظ شده و به چرم تبدیل می شوند. این کلمه از تانن (همچنین به نام اسید تانیک) مشتق شده است، یک ماده گیاهی که کلاژن را در درم پوست با خلاص شدن از محتوای آب آن پیوند می دهد.

در دباغی معدنی، پوست معمولاً در آب پر از نمک کروم خیس می شود. از آنجایی که نمک کروم پرمصرف ترین عامل برنزه کننده است، اصطلاحات دباغی معدنی و دباغی کروم اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند.

همچنین ممکن است از نمک آلومینیوم یا زیرکونیوم استفاده شود. این فرآیند که فقط چند ساعت یا چند روز طول می کشد، چرمی را تولید می کند که نرم تر و انعطاف پذیرتر از دباغی گیاهی است.

دباغی با روغن شبیه روش های باستانی است و از روغن ماهی استفاده می شود که روی پوست اسپری می شود. سپس روغن در پوست کوبیده می شود.

این روش در ابتدا برای تهیه چرم از پوست درخت بابونه، بز کوهی کوچک بومی مناطق کوهستانی اروپا و آسیا استفاده می شد. امروزه چرم بابونه به چرم نرم و جاذب ساخته شده از قسمت داخلی پوست گوسفند اطلاق می شود. به طور کلی برای پرداخت و شستشو استفاده می شود.