پودر رختشویی فله صادراتی مرگی قطعی را برای موش ها فراهم میکند

آزمایش‌های ما نشان می‌دهد که چگونه مارک‌هایی مانند Ariel، Daz و Fairy با شوینده‌های ارزان‌تر مارک خود سوپرمارکت‌ها و شوینده‌های مارک‌های طراحی‌شده برای سازگاری با محیط‌زیست مانند Ecover، Smol و Splosh مقایسه می‌شوند.

ما می‌توانیم به شما بگوییم که آیا ارزش دارد برای شستشوی بهتر برای یک برند بزرگ هزینه کنید، آیا می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و لکه‌ها را با مارک خود سوپرمارکت از بین ببرید، و همچنین اینکه کدام یک کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کنند.

به بررسی پودر رختشویی فله صادراتی و مواد شوینده لباسشویی ما مراجعه کنید تا بدانید کدامیک از آنها توصیه های Best Buy را کسب کرده اند، یا برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش های ما به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مواد شوینده من چقدر لکه های سخت را پاک می کند؟
قبل از شستشو، لکه‌ها را روی لباس‌ها اعمال می‌کنیم و سپس با استفاده از طیف‌سنج نوری، قدرت پاک‌کنندگی لکه را پس از شستشو اندازه‌گیری می‌کنیم.

این نور به لکه ها می تابد. هر چه ماده شوینده موثرتر باشد، نور بیشتری از پارچه منعکس می شود. ما 17 نوع مختلف لکه را آزمایش می کنیم که در دایره هایی به قطر 5 سانتی متر اعمال می شود. چگونه لکه برداری را آزمایش می کنیم.

نوشیدنی ها: برای از بین بردن لکه های نوشیدنی مانند شراب قرمز، قهوه، آب میوه و چای، یک شوینده باید سفید کننده باشد.

غذا: پوره گوجه فرنگی، بستنی شکلاتی، کاری و خردل برخی از چالش های رنگارنگی هستند که ما مواد شوینده را روی آنها قرار می دهیم.

آرایش: اسمیرهای آرایشی چرب نیاز به یک شوینده خوب دارند تا آنها را از بین ببرد لکه های روزمره: لکه های خون، عرق، جوهر، علف و گل پس از خشک شدن به سختی پاک می شوند.

گریس و روغن: ما مواد شوینده را به چالش می کشیم تا لکه های روغن موتور و چربی گوشت را از بین ببرند.

محصولاتی که کمترین امتیاز را دارند واقعاً برای از بین بردن لکه ها تلاش می کنند و علائمی را به جا می گذارند که به وضوح روی بهترین پیراهن سفید شما قابل مشاهده است.