کاغذ دیواری ساخته شده از جلبک های دریایی !

یکی از مواردی که میتواند کار شما را سخت و دچار چالش کند، انتخاب و خرید کاغذ دیواری می باشد زیرا باعث می شود که شما در بین دنیایی از طرح و رنگ ها سردرگم شوید ، آراد برندینگ شما را در انتخاب راحت یاری میکند .

باید در نظر داشته باشید که انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوانان به نسبت بزرگسالان متفاوت است و برای هر کدام باید نکاتی مدنظر باشد، برای مثال اگر کاغذ دیواری برای کودکان و نوجوان می خواهید انتخاب کنید باید  از رنگ های شاد استفاده نمایید تا رابطه با محیط به راحتی برقرار شود .

از آنجایی که نگهداری از چوب های طبیعی کار دشواری می باشد می توان به جای آن از کاغذ دیواری طرح چوب استفاده کرد، این نوع کاغذ دیواری می تواند حس و زیبایی طبیعی در فضای منزل را منتقل کند و استفاده از کاغذ دیواری مشکلات چوب واقعی را ندارد و هزینه های آن در مقایسه با چوب طبیعی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد .

کاغذ دیواری فانتزی با رنگ روشن میتواند عدم نور کافی در فضا را تا حد زیادی جبران کند و در روشن تر شدن فضای ساختمان نقش مهمی را ایفا میکند، این نوع کاغذ دیواری ها بین طراحان دکوراسیون داخلی در اطاق های بازی کودکان نقش بسزایی دارد .