کاغذ دیواری که قصه خواندن بلد است !

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، صنعت ساختمان در دنیای امروزی دچار دگرگونی های عظیمی شده و دکوراسیون داخلی هرچه پیشتر و بهتر در نگاه مردم جوامع کشورها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده ،  آراد برندینگ شما را با تحولی عظیم و متفاوت در این بخش آگاه می سازد تا هرچه آسانتر به نتیجه نهایی خود که محیطی آرامش بخش باشد دست یابید .

یکی از مرغوبترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواری در صنعت ساختمان  کاغذ دیواری نانو ساده می باشد که به دلیل استحکام بالا و حالت رطوبت گریزی آن بخاطر استفاده از کاغذی و نوع پارچه ای آن می باشد در مناطق و مکان های رطوبتی مانند حمام ، سرویس بهداشتی و… از آن استفاده می شود .

در دکوراسیون داخلی اطاق کودک، کاغذ دیواری اطاق کودک همیشه یکی از اهداف مورد توجه خانواده ها می باشد و برای همین نوع الیاف، رنگ ها، طرح و نقوش هایی که در کاغذ دیواری به کار رفته می شود برای سلامت و چگونگی برقراری روابط روانی کودکان حائز اهمیت فراوانی است .

یکی از محصولاتی که در انتخاب اول مورد توجه می باشد، کاغذ دیواری بافت دار مخملی است به دلیل جذابیت نوع محصول و تنوع در رنگ و بافتهای جذاب تشکیل دهنده آن است که با لمس آن رابطه بهتر و قابل چشم گیرتری را در ذهن مخاطب ایجاد میکند .