با مصرف فلفل دلمه ای سبز دیگر نیازی به آسپرین ندارید

فواید فلفل دلمه ای سبز به محتوای غذایی آن نسبت داده می شود، آنها به عنوان فلفل دلمه ای یا فلفل شیرین شناخته می شوند و در بسیاری از غذاهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شوند.
فلفل دلمه ای در تابستان به وفور در دسترس است و به دلیل طعم منحصر به فرد خود شناخته شده است، با افزایش رسیدن آنها، میزان ویتامین C آنها نیز به شدت افزایش می یابد.

فلفل دلمه‌ای علاوه بر ایجاد طعم و جذابیت به غذاهای ملایم، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین‌های A، C و K، کاروتنوئیدها و فیبرهای غذایی است که آن‌ها را برای سلامت کلی بسیار مفید می‌کند.

فلفل دلمه ای همچنین دارای ویتامین B6 و فولات است که به کاهش سطح هموسیستئین کمک می کند و در نتیجه خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد.

فلفل

فلفل دلمه ای قرمز با داشتن ویتامین A بالا به تقویت بینایی سالم به خصوص دید در شب کمک می کند، آنها منبع غنی یک کاروتنوئید به نام لوتئین هستند که به کاهش خطر دژنراسیون ماکولا چشم کمک می کند.

دژنراسیون ماکولا چشم ها شایع ترین علت از دست دادن بینایی ناشی از افزایش سن است، فلفل دلمه ای همچنین به دلیل داشتن سطوح بالای بتاکاروتن و ویتامین C از چشمان شما در برابر آب مروارید محافظت می کند.
فلفل دلمه‌ای قرمز به فعال‌سازی ترموژنز و افزایش سرعت متابولیسم کمک می‌کند، کپسایسین که مسئول افزایش تندی فلفل های دیگر است، در فلفل دلمه ای به مقدار بسیار کم یافت می شود، بنابراین، آنها یک اثر ترموژنیک ملایم دارند که برخلاف فلفل تند، متابولیسم را بدون افزایش ضربان قلب و فشار خون افزایش می دهد.
فلفل دلمه ای سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی ضد التهابی است و فواید ضد سرطانی زیادی دارد، خطر ابتلا به سرطان به دلیل التهاب مزمن بیش از حد و استرس اکسیداتیو ناخواسته مزمن افزایش می یابد.

این عوامل را می توان با مصرف منظم مواد مغذی گیاهی دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی جبران کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.