ذرت علوفه ای رقم مای غذای مورد علاقه بزرگترین فیل جهان

ذرت شیرین یکی از ساده ترین و خالص ترین لذت های تابستان است، ریختن آن یک میان وعده ایده آل برای فیلم ها یا رویدادها می شود و غلتاندن آرد آن تردترین بسته های تورتیلا را می دهد اما اجازه ندهید شیرینی ذرت شما را فریب دهد.

این لذت شیرین ذرت علوفه ای رقم مای با فواید مختلفی همراه است با این حال، از بچه ها تا بزرگسالان، همه ما ذرت شیرین را به خاطر شیرینی طبیعی اش میل می کنیم.

انتخاب ذرت شیرین به جای محصولات آرد فرآوری شده مفید است و می تواند سلامت روده را بهبود بخشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و حتی سرطان را کاهش دهد.

ذرت

به دلیل باورهای غلط مختلف، ذرت شیرین ممکن است یکی از گیج کننده ترین خوراکی ها باشد به عنوان مثال، برخی افراد تصور می کنند که به دلیل نامش شکر فراوانی دارد با این حال، این به سادگی یک افسانه است.

ذرت شیرین به اندازه هر غلات کامل مغذی است، فیبر بالایی دارد و حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مختلف است و این خواص همان چیزی است که به ذرت شیرین فواید آن را می دهد.

ذرت معمولاً به عنوان ذرت شناخته می شود این یک غذای نشاسته ای است که در دانه های بلال پیچیده شده در پوسته قرار دارد وقتی ابریشم های بالای آن قهوه ای می شوند، ذرت شیرین بالغ می شود و این بهترین زمان برای برداشت آن است، ذرت به طور کلی زرد است.

اما در رنگ های قرمز، نارنجی، بنفش، آبی، سفید و مشکی نیز موجود است.

محتوای فیبر بالا یکی از فواید ذرت شیرین است، فیبر غذایی برای سلامت کلی از جمله سیستم گوارش مفید است علاوه بر این، ممکن است خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع 2 و سرطان روده را کاهش دهد.

علاوه بر این، فیبر باعث سیری می شود، این تضمین می کند که شما احساس سیری بیشتری می کنید و شما را از افراط و تفریط نجات می دهد.

 

این مزیت ذرت همچنین زمانی که به عنوان بخشی از رژیم غذایی برای حفظ وزن استفاده می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.