فروش تخمه آفتابگردان چربی خون در تهران ممنوع اعلام شد

تخمه های آفتابگردان ممکن است خاطرات بازی های بیسبال را در دوران رشد تداعی کنند و دلیل خوبی هم دارد.

این دانه های کوچک یک غذای خانگی هستند، افزودن تخمه آفتابگردان چربی خون به رژیم غذایی می تواند برای پوست، قلب، ایمنی و سلامت کلی شما معجزه کند.

در زیر بخوانید تا چهار دلیل خوب برای شروع اضافه کردن آن ها به میان وعده های مورد علاقه خود برای تقویت جدی سلامتی بیابید.

در حالی که تخمه آفتابگردان چربی خون دارای چربی نسبتا بالایی برای یک وعده یک اونس هستند، بیشتر از چربی های مفید تک و چند غیراشباع ساخته شده اند.

تخمه

به گفته انجمن قلب آمریکا، این نوع چربی ها منابع ضد التهابی و سالم برای قلب از چربی هایی هستند که بدن ما به آن نیاز دارد.

بعلاوه، تخمه آفتابگردان منبع خوبی از فیبر و پروتئین است و به گرانولا، سالاد و دیگر دستور العمل های غذایی مورد علاقه شما، تقویت کننده مواد مغذی خوبی است.

تخمه های آفتابگردان نیز تقریباً به خودی خود نسبت به سدیم سهل انگاری می کنند، اما بسیاری از محصولات بسته بندی شده تخمه آفتابگردان مملو از نمک هستند، یکی از برندهای معروف 70 درصد از حد مجاز سدیم روزانه شما را در هر وعده بسته بندی می کند!

مهم است که هر زمان که دانه های آفتابگردان را برای میان وعده یا در دستور تهیه می کنید به برچسب تغذیه توجه کنید.

دانه های مرسوم مانند چیا و کنف تنها کسانی نیستند که ادعا می کنند ضد التهاب هستند، در حالی که التهاب یک واکنش طبیعی و ضروری به آسیب در بدن ما است، التهاب سیستمیک مزمن پشت بسیاری از بیماری ها قرار دارد.

این بیماری ها شامل بیماری های قلبی عروقی، سرطان، دیابت نوع 2، بیماری های خودایمنی، اختلالات عصبی، سندرم متابولیک و فشار خون بالا می باشد.

تخمه های آفتابگردان منبع خوب یا عالی هستند و نزدیک به دوازده ویتامین و مواد معدنی ضروری که دو تای آنها روی و سلنیوم هستند.

روی همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان برای مبارزه با رادیکال های آزاد عمل می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.