گوشت منجمد در تبریز باعث ریزش ارز شد

گوشت مرغ به عنوان منبعی از پروتئین با کیفیت بالا و سایر مواد مغذی که برای عملکرد مناسب بدن ضروری هستند، در دسترس است.

به منظور پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مصرف‌کنندگان برای پروتئین با کیفیت بالا، صنعت طیور بر انتخاب گوشت منجمد در تبریز متمرکز شد که در پرواربندی 6 هفته‌ای به وزن حدود 2.5 کیلوگرم می‌رسند.

قیمت نسبتا پایین فروش گوشت منجمد در تبریز در مقایسه با سایر انواع گوشت حاکی از افزایش مصرف گوشت مرغ است.

علاوه بر این، گوشت منجمد در تبریز به دلیل داشتن مقدار قابل توجهی پروتئین با کیفیت بالا و به راحتی قابل هضم و مقدار کمی چربی اشباع شده، با کیفیت تغذیه ای شناخته می شود.

گوشت

پارامترهای تکنولوژیکی کیفیت گوشت مرغ به عوامل مختلفی (شرایط نگهداری، تیمار تغذیه، ترکیب خوراک، حمل و نقل، استرس قبل از کشتار و غیره) مرتبط است.

ترکیب گوشت مرغ را می توان از طریق اصلاح ترکیب خوراک مرغ افزودن انواع مختلف روغن ها، ویتامین ها، عناصر ریز و اسیدهای آمینه.

کشورهای در حال توسعه در سال 1999، تولید جهانی مرغ به 40 میلیارد رسید و تا سال 2020 انتظار می‌رود این روند همچنان رو به رشد باشد، به طوری که گوشت طیور به انتخاب اول مصرف‌کنندگان تبدیل خواهد شد.

این اتفاق را می‌توان با این واقعیت توضیح داد که این گوشت موضوع محدودیت‌های فرهنگی یا مذهبی نیست و به عنوان یک ماده غذایی با ارزش غذایی با محتوای چربی کم تلقی می‌شود که در آن اسیدهای چرب غیراشباع مطلوب‌تری نسبت به سایر انواع گوشت وجود دارد. مهمتر از همه، محصولات مرغداری با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند، اگرچه هزینه های تولید آنها ممکن است متفاوت باشد.

اگر به مصرف کلی انواع گوشت اشاره شود، مصرف گوشت طیور یکی از جایگاه های پیشرو در همه کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است.

چنین رتبه بندی خوبی از گوشت طیور تحت تأثیر عوامل بسیاری مانند مدت زمان پرواربندی کوتاه، استفاده عالی از فضا، توانایی تولیدمثلی بالای طیور، تبدیل غذایی عالی، ارزش غذایی رضایت بخش گوشت طیور و قیمت فروش نسبتا پایین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.